.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : ربيع فلاح جلودار، اقدامات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي محروميت زدايي و حمايت از مستضعفان را با پيش از آن غير قابل قياس دانست و گفت: تلاش هاي فعالان و خيرين اين حوزه مرضي خداوند متعال است و چون خيرين با دل و جان و اراده و عزم شخصي در اين مسير گام مي گذارند از ارزش و اجر معنوي والايي برخوردارند..... خیرین بازار و پیشکسوتان دفاع مقدس ، دوبال مجمع خیرین بسیج سازندگی مازندران
شمال نیوز : ربيع فلاح جلودار، اقدامات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي محروميت زدايي و حمايت از مستضعفان را با پيش از آن غير قابل قياس دانست و گفت: تلاش هاي فعالان و خيرين اين حوزه مرضي خداوند متعال است و چون خيرين با دل و جان و اراده و عزم شخصي در اين مسير گام مي گذارند از ارزش و اجر معنوي والايي برخوردارند.....(ادامه)
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد .
افتتاح 3 پروژه بزرگ عمراني شهرداري در مركز استان آغاز شد+ تصاوير
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد . (ادامه)
تشييع 30 شهيد غواص در مازندران
دكتر فلاح در اين جلسه افزود: توفيق در مذاكرات هسته اي به بركت خون شهيدان، رهبري داهيانه مقام معظم رهبري و استقامت ملت ايران اسلامي به دست آمد(ادامه)
وقتی یک هیئت بلند پایه به مازندران ورود پیدا میکند و بقول جناب استاندار ساری پیشانی استان است، این چه هیئت بلندپایه ای است که رییس شورای مرکز استان، شهردار و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر اطلاعی ندارند... حاشیه های سفر کمیسیون فرهنگی مجلس به جلسه شورای شهر ساری کشیده شد !
وقتی یک هیئت بلند پایه به مازندران ورود پیدا میکند و بقول جناب استاندار ساری پیشانی استان است، این چه هیئت بلندپایه ای است که رییس شورای مرکز استان، شهردار و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر اطلاعی ندارند...(ادامه)
شمال نیوز: اولين جلسه شوراي اداري استان بعد از انتصاب ربيع فلاح به عنوان استاندار مازندران با حاشيه هاي خاصي همراه بود كه به قلم خبرنگار شمال نيوز مي خوانيم. حواشي اولین جلسه شوراي اداري مازندران در دولت تدبیر
شمال نیوز: اولين جلسه شوراي اداري استان بعد از انتصاب ربيع فلاح به عنوان استاندار مازندران با حاشيه هاي خاصي همراه بود كه به قلم خبرنگار شمال نيوز مي خوانيم.(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي چهارشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي دوشنبه
(ادامه)
887 کشته و زخمی در زلزله بوشهر
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي چهارشنبه
(ادامه)
نگاهی به زندگی و کارنامه اجرایی آقایان غلامعلی جعفرزاده، نظر علی علیزاده، سید علی آقازاده، جبار کوچکی نژاد، بهمن محمد یاری و محمود شکری، کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابی رشت و تالش .

 نگاهی به کارنامه 6 نامزد گیلانی راه یافته به مرحله دوم
نگاهی به زندگی و کارنامه اجرایی آقایان غلامعلی جعفرزاده، نظر علی علیزاده، سید علی آقازاده، جبار کوچکی نژاد، بهمن محمد یاری و محمود شکری، کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابی رشت و تالش . (ادامه)
چهار حسرت هاشمی در گفتگو با شرق
(ادامه)
اعضاي كابينه به خود چه نمره‌اي مي‌دهند
(ادامه)
گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت نفت قطعی شد
(ادامه)
فرمانده قرارگاه خاتم گزينه وزارت نفت
(ادامه)
افزايش 4 فروند هواپيما به ناوگان هوايي گيلان
(ادامه)
فرودگاه رشت به نگاه ويژه مسئولان نياز دارد
(ادامه)
در سال 1388 همچون سال هاي قبل در مازندران رويدادها و اتفاقات مهمي ظهور و بروز يافت. در اين گزارش مروري بر اهم اين رخدادها در حوزه هاي سياسي، اجتماعي، ‌فرهنگي و اقتصادي ... اخبار و وقایع مهم مازندران در 4 فصل 88
در سال 1388 همچون سال هاي قبل در مازندران رويدادها و اتفاقات مهمي ظهور و بروز يافت. در اين گزارش مروري بر اهم اين رخدادها در حوزه هاي سياسي، اجتماعي، ‌فرهنگي و اقتصادي ...(ادامه)
اعضاي ستاد تسهيلات سفر مازندران منصوب شدند
(ادامه)
باد اجازه ورود وزير مسكن را به رشت نداد
(ادامه)
وقتی 80 روستای ساری آب سالم ندارند؟!
(ادامه)
تاکید استاندار مازندران برساخت ساحل پرورشي
(ادامه)
عضو شوراي اسلامي شهر رشت گفت: هيچ جرياني قدرت استيضاح و بركناري شهردار رشت را ندارد و شهردار مي‌تواند در فكر ارائه خدمات به مردم شهر باشد. هيچ جرياني قدرت بركناري شهردار رشت را ندارد
عضو شوراي اسلامي شهر رشت گفت: هيچ جرياني قدرت استيضاح و بركناري شهردار رشت را ندارد و شهردار مي‌تواند در فكر ارائه خدمات به مردم شهر باشد.(ادامه)
انتشار هفته نامه هماي گيلان،جمع آوري بساط شرط بندي توتو ،سوءاستفاده از احساسات مذهبي ،جنگ رواني اعضاي سازمان مجاهدين عليه شوراي نگهبان ،نارضايتي اصلاح طلبان از نحوه برگزاري ديدار با خاتمي و ... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!
انتشار هفته نامه هماي گيلان،جمع آوري بساط شرط بندي توتو ،سوءاستفاده از احساسات مذهبي ،جنگ رواني اعضاي سازمان مجاهدين عليه شوراي نگهبان ،نارضايتي اصلاح طلبان از نحوه برگزاري ديدار با خاتمي و ...(ادامه)
نشست مشترک احمدی‏نژاد و قالیباف
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
رقيه توسلي دريا زيبا نيست ؛ چون متولي ندارد!(ديدگاه)
رقيه توسلي(ادامه)
شادماني استاندار گيلان از پيروزي پگاه مقابل برق
(ادامه)
مایلی‏کهن: گناه من حمایت از احمدی‏نژاد بود
(ادامه)
اجراي 170 برنامه، هفته بسيج در مازندران
(ادامه)
يونس رنجكش از عبدالهي تا قهرماني/دولت نهم در گيلان به دنبال چيست؟ (يادداشت)
يونس رنجكش (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.